Home > Gadgets > Nokia Lumia 800, een degelijk toestel?

Nokia Lumia 800, een degelijk toestel?

Vandaag, 1 februari 2012, de eerste dag waarop de Nokia Lumia 800 beschikbaar is in de meeste belgische winkels. En nu ook de dag waarop ik voor de eerste keer het toestel heb vast genomen. Ik ben naar de Saturn van Brugge gegaan. De winkel staat nu volledig in het teken van die nieuwe smartphone. Jammer genoeg mag/kan ik geen foto’s hierop zetten. Het is namelijk niet toegelaten om foto’s te trekken in de winkel. Helaas. Het was wel een mooi zicht!

Het toestel was nog niet uitgestald, maar zijn plaats was wel al gereserveerd. Ik naar de verkoper van dienst, als gewillige klant: “Is de Nokia Lumia 800 nog niet uitgestald?” Al wist ik het antwoord wel. De vriendelijke man heeft het toestel direct uit de verpakking gehaald en mij, zelfs zonder veiligheidsmiddelen, het toestel overhandigd. Het is altijd leuker om een toestel echt eens volledig vast te kunnen nemen, ipv met al die kabeltjes en veiligheidsheidsdingen. Al begrijp ik wel dat dit noodzakelijk is.

Voor ik de Lumia 800 kon vastnemen, had ik even de Nokia N9 vastgehad. Deze heeft hetzelfde design als de Lumia 800, maar de software is dan wel beter van deze laatste. De Lumia 800 voelt heel degelijk aan, de smartphone ligt goed in de hand en alles werkt heel soepel, en vlug. Een volledige review zal hopelijk wel nog volgen. Maar de eerste indruk is zeker positief! Hier wil ik wel meer van.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

