Home > Media > Avant-premiere van A Good Old Fashioned Orgy

Avant-premiere van A Good Old Fashioned Orgy

Nu dinsdag 24 januari gaat de film “A Good Old Fashioned Orgy” in avant-premiere in de Kinepolis van Brussel. Deze supergrappige komedia met Lake Bell, Leslie Bibb en Lindsay Sloane gaat over een groep dertigers die al vrienden zijn van tijdens de middelbare school. Ze geven regelmatig zomerfeesten in het vakantiehuis van Eric. Wanneer Eric’s vader besluit om het huis te verkopen, komt hier een eind aan. Om dit einde in stijl te vieren, besluiten ze om er een orgie te organiseren.

Dankzij 2Be heb ik 2 een duoticket gewonnen om erbij te zijn. Jammer genoeg kan ik niet toch niet aanwezig zijn op dit evenement. Ik wil daarom 2 mensen die mijn blog lezen gelukkig maken! Als je wilt kans maken op deze duotickets, moet je in een comment plaatsen waarom jij aanwezig wil zijn!

Update – Wedstrijd afgelopen!

De winnaar is: Tom Germijns. Proficiat!

  1. januari 23, 2012 om 9:30 am

    Omdat dit het dichtste is dat ik ooit bij een orgie ga geraken? :p

  2. Tom Germijns
    januari 23, 2012 om 10:18 am

    Om aan mijn vrouw te laten zien dat het leuk kan zijn 😉
    En uiteraard om schoon vrouwvolk te zien en ne keer Goe te lachen

    • januari 23, 2012 om 11:39 am

      Proficiat Tom, jij hebt gewonnen. Check je mail maar!

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

