Home > Main > Uitstel kosteloze stopzetting abonnementen

Uitstel kosteloze stopzetting abonnementen

Een maand geleden heb ik een bericht gepost voor de mensen warm te maken dat ze hun abonnement begin 2012 kosteloos konden stopzetten. We zijn nu reeds 2012, dus de nieuwe regels zouden reeds van toepassing moeten zijn.

Daarom nam ik gisteren de proef op de som en heb, de verantwoordelijke van het bericht, Meneer Van Quickenborne gecontacteerd via twitter. Ik stelde hem de vraag of deze nieuwe regels al van toepassing zijn. Hij heeft snel gereageerd.

Ik heb nu Mevrouw Sabien Lahaye-Battue gecontacteerd om een antwoord te kunnen krijgen. Wacht dus nog even met de stopzetting van uw abonnement om geen boete te krijgen. Deze wet zal hoogstwaarschijnlijk wel goed gekeurd worden. Maar de vraag is nu alleen nog wanneer!

UPDATE

Ik heb reactie gekregen van mevrouw Lahaye-Battue, meer info vindt u hier.

Geef een reactie

