Home > Opinie > Waarom overschakelen naar MobileVikings

Waarom overschakelen naar MobileVikings

Word een Viking

Gisteren heb ik beschreven wie of wat MobileVikings juist is. Maar waarom zou je eigenlijk overschakelen naar MobileVikings? Ik wil jullie overtuigen met mijn ervaringen!

MobileVikings is DE goedkoopste voor mobiel internet in België. Ze hebben onlangs concurrentie gekregen van Proximus met Generation-Connect. Maar zelfs met de vermelding dat er maar 5000 simkaarten beschikbaar zijn, slaat het product niet aan. Mensen hechten ook veel waarde aan de service die ze krijgen. Ook op dit vlak zijn ze pioneer in België. Mobile Vikings is beschikbaar op Twitter/Facebook/Google+/… Waar er Vikings aanwezig zijn, probeert MobileVikings ook te zijn. Ze willen hun klanten helpen bij de minste problemen/vragen/… De mensen achter MV proberen zo vlug mogelijk antwoord te geven op vragen die klanten/ambassadeurs/vikings hebben. En dan spreken we echt over vlug antwoord. Soms binnen de 5 minuten heb je al antwoord, zelfs op mails die je stuurt. In tegenstelling tot bij Proximus, waar je soms uren/dagen moet wachten op antwoord!

MobileVikings staat voor gratis Mobiel Internet, en dat krijg je ook bij elke herlading van €15. Die bundel is dan geldig voor 30 dagen. Op dit ogenblik zijn zij en KPN Group, waaronder MobileVikings actief is, bezig met het netwerk te verstevigen en overal 3G (snel Mobiel Internet) te voorzien. Op dit ogenblik zijn nog niet alle gebieden voorzien van 3G, maar het komt!!

Dankzij die 2GB kan je eindeloos surfen met je smartphone op het internet. Ik heb nog van niemand gehoord dat ze tekort hadden aan Mobiel Internet. Persoonlijk verbruik ik die 2GB zeker niet op, ik gebruik maximum 500Mb. De gedachte alleen al dat je 2GB hebt, zorgt ervoor dat ik zorgeloos kan surfen. Ik gebruik die data voor alles. Mijn smartphone staat ingesteld om mijn mails te ontvangen. Het toestel is ook mijn GPS geworden, want voor een volwaardig GPS-signaal te hebben, heb je ook Internet versterking nodig. Dus dankzij MobileVikings vind ik overal mijn weg terug! Daarnaast ben ik sedert MobileVikings meer actief op facebook en twitter.  Het internet heeft geen beperkingen meer voor mij. Alles staat tot mijn beschikking, ik kan heel gemakkelijk de uren van de trein/bus/… bekijken, zodat ik niet nodeloos in de kou moet gaan staan. Een andere voordeel van MobileVikings is dat ik nu geen saaie momenten meer heb, wachten wordt aangenaam dankzij onbeperkt internet, en ik ben altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

Ik ben overtuigd! En jullie?

Een overzicht van de laatste 3G dekking, geleden van oktober 2011.

  1. Nog geen reacties
  1. december 29, 2011 om 9:07 am

Geef een reactie

