Home > Main > Wedstrijd: Gratis .BE of .NL domein

Wedstrijd: Gratis .BE of .NL domein

Het is Kerstperiode, tijd om iedereen graag te zien. Mijn hosting ziet mij ook graag, daarom mag ik van hen (versio.nl) een gratis .be of .nl domein weggeven aan een vriend/vriendin.

Ik wil hier een kleine wedstrijd rond maken. Geen wedstrijd met schiftingsvragen. Je moet wel een antwoord geven op onderstaande vraag. En dit bericht delen op facebook of op twitter!

Waarvoor ga jij het domein gebruiken?

Dit antwoord moet je plaatsen in een reactie onder deze posts. Nadien ga ik willekeurig een winnaar uitkiezen.

Aan deze wedstrijd zijn enkele voorwaarden gekoppeld:

  • De Prijs kan uitsluitend gebruikt worden door nieuwe accounts of door accounts die nog geen producten hebben lopen bij Versio.
  • De prijs hoeft niet uitsluitend gebruikt te worden om een gratis .NL of .BE domeinnaam te registreren/verhuizen maar kan ook ingewisseld worden voor 4 euro korting op een andere bestelling.

Delen is de boodschap.

Wedstrijd tot 5 januari 2012.

Categorieën:Main Tags: , , , ,
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

