Home > Gadgets > Een Nokia testen? Graag! En ook een review schrijven? Graag

Een Nokia testen? Graag! En ook een review schrijven? Graag

Nokia heeft een website online geplaatst waarop je kan inschrijven om zelf tester te worden van een nieuw toestel. De site is al enkele jaren online, dus de kans dat je een toestel mag testen is klein, maar de kans bestaat. Als je uitverkoren wordt om een toestel te testen, dan moet je jouw bevindingen van het toestel op hun site plaatsen. En daarna mag je het toestel gewoon houden? Leuk toch!

Nokia Discovery Zone is de website waarop ook ik me heb lid gemaakt. Hopelijk mag ik zelf eens een toestel testen. Er zou dan een uitgebreidde review hierop komen. Hopelijk krijg ik hier vlug een positieve mail van.

@Nokia, kunnen jullie mij overtuigen met jullie Nokia toestellen?

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

