Home > Gadgets > Review BrowserTexting

Review BrowserTexting

Ik heb een maand lang BrowserTexting gebruikt voor mijn Nexus S. Via BrowserTexting kan je gemakkelijk smsen versturen en ontvangen via je computer, het is enkel beschikbaar voor Androidsmartphones. Je hoeft niet meer op die kleine toetsen te drukken. En het smsen gaat veel vlugger! Je moet wel opletten, wanneer je met BrowserTexting smst, kan het zijn dat het aantal verstuurde smsen de hoogte ingaan.

Bij BrowserTexting, connecteert je smartphone met de website via een QR code. Daarna ga je naar BrowserTexting.com/chat om te kunnen smsen. Het is ook mogelijk om een extensie te downloaden voor Google Chrome.

Op het venster van BrowserTexting zie je aan de rechtkant al je contacten staan. Door er 1 keer op te klikken komt deze bovenaan in een apart tabblad te staan. Dit is het jouw chatvenster. Nu kan je gemakkelijk smsen. Door op enter te klikken wordt je sms verzonden.

Ik ben zeer tevreden geweest over deze applicatie. Het werkte zeer goed. Ik wist enkel niet wanneer ik BrowserTexting begon te gebruiken, dat ik een 30dagen trail versie kreeg. Ik kon alles doen, maar de 30 dagen zijn nu voorbij. Als ik BrowserTexting volledig wil blijven gebruiken, moet ik $10 per jaar betalen. Dit is mij net iets te veel. Een ander alternatief DeskSMS.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

