Home > Gadgets > Vaarwel BrowserTexting, Welkom DeskSMS

Vaarwel BrowserTexting, Welkom DeskSMS

Ik heb bijna een maand lang BrowserTexting gebruikt. BrowserTexting is een applicatie voor Android smartphones om via uw laptop/computer te kunnen smsen. U kunt gewoon smsen versturen en ontvangen op uw computer, zoals u ze op uw gsm zou zien. Het grootste voordeel is dat je nu veel vlugger kunt terugtypen. Want met uw laptop toetsenbord kunt u veel vlugger typen dan met uw smartphone toetsenbord.

Enkel dagen geleden kwam ik tot de vaststelling dat de gratis versie van BrowserTexting beperkt is. Toen ik het downloadde

heb ik nergens gezien dat ik voor een maand een premiumaccount gratis kreeg. Nu is dit uitgekomen, doordat er onderaan een melding komt.

Als ik de applicatie volledig wil blijven gebruiken, moet ik $10 per jaar betalen. Say What? Ja $10 per jaar. Dit vind ik dan weer teveel. Een andere mogelijkheid om BrowserTexting te blijven gebruiken, is door mensen aan te malen om ook BrowserTexting te gaan gebruiken, en dat ze jouw code zouden ingeven. Dan krijg je weer een maand gratis premium.

Daar heb ik geen zin in! De mannen van TheMobileRevolution hebben mij dan aangeraden om DeskSMS te gaan gebruiken. Dus even de applicatie installeren en kijken wat het zegt. Ik schrijf er wel nog iets over.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

