Home > Main > Toekomstplannen

Toekomstplannen

Ik weet het, de blog bestaat nog maar enkele dagen en toch kijken we al naar de toekomst. Maar dat is ook een must. Je moet een strategie opstellen om bepaalde doelstellingen in de toekomst te kunnen verwezelijken. Het is allemaal nog niet zo simpel om in de toekomst te kijken. Welke mogelijkenheden zullen zich aanbieden voor deze blog? Word ik misschien eens gequote door een andere blog? Misschien gaat mijn blog ook op twitter rond? Dan kan een bekend persoon mijn link eens naar al zijn volgens tonen en zo honderden, duizenden bezoekers hebben. We zullen wel zien zeker…

Nu iets waar we wel al over kunnen nadenken. Ik zou graag mijn blog persoonlijk hosten en dat ik dan alle vrijheid heb om te bloggen, videos toe te voegen, meer verschillende themas ter mijne beschikking.

Maar je eigen blog hosten kost wel wat geld. Niet veel als je een domein en hosting koopt bij versio.nl. Voor maar €9,29 per jaar heb je al een eigen website.

Het probleem is dat ik niet zeker weet of ik zal blijven bloggen op regelmatige tijdstippen. En zal ik het volhouden voor een lange periode? Dus ik ga nog even afwachten. Misschien zelfs al wat inkomsten genereren uit deze blog om dan de hosting te kunnen betalen. Dat lijkt me wel een goed plan!

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

